Ćwiczenia na nogi na podeście

calisthenics workout

Niektóre z najlepszych i najskuteczniejszych treningów nóg obejmują ćwiczenia wykonywane przy pomocy podestów

calisthenics workout

Możesz korzystać z różnych obiektów, takich jak ławki w parku lub prosty stos złożonych koców, niezależnie od tego, co znajdziesz, co zapewni Ci właściwe i bezpieczne wsparcie. Wysokość powinna być dostosowana do twojego poziomu, wysokości ciała i zbudowana.

Aby pracować nad wzmocnieniem bioder i kolan w najgłębszym ruchu, spróbuj regularnych ćwiczeń. Przygotuj podest, który odpowiada twojemu zakresowi ruchu, stań na nim  jedną nogą i zniżaj się jak najgłębiej.

Jeśli potrzebujesz poprawić równowagę i kontrolę oraz pracować nad zginaniem bioder, spróbuj przysiadów na podeście. Równowaga i kontrola są kluczowe nie tylko dla treningu i sportu, ale także dla zapobiegania urazom. Przysiady na podeście są nieco trudniejsze pod względem równowagi niż regularne przysiady krewetek. Ważne jest, aby znaleźć odpowiedni kąt dla górnej części ciała i utrzymywać wagę w środku stopy, wykonując ruch przysiadu.

Kolejnym ćwiczeniem w tej serii są podnoszenia nóg (tzw. leg raises)

To ćwiczenia może okazać się szczególnie przydatne dla sprinterów, wspinaczy lub praktyków sztuk walki, ponieważ koncentruje się na wzmacnianiu pośladków, czwórek, ścięgien i łydek. Aby zrobić to dobrze, stań kilka kroków przed podestem i sięgnij jedną stopą do tyłu, tak aby palce u nóg znalazły się na powierzchni, a pięta uniesiona. Zegnij drugie kolano, schodząc w kierunku podłogi, próbując osiągnąć 90-stopniowy zgięcie w obu nogach. Zgięte kolano powinno zawsze znajdować się w jednej linii z kostką. Kiedy wrócisz, ściśnij pośladek, aby się podnieść, utrzymując ciężar na przedniej nodze.

 

 

 

 

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.