Ćwiczenia nóg

tricep workouts

Mocne nogi są podstawą zdrowego i atletycznego ciała

tricep workouts

Silne dolne ciało jest kluczem do zachowania sprawności i aktywności fizycznej. Wyższa wytrzymałość i wytrzymałość w nogach nie tylko ułatwiają ćwiczenia i zbliżają cię do sportowych celów, ale także zapewniają dobre wyniki. Jak nogi wspierają całe nasze ciało, znajdują się tam jedne z naszych największych mięśni, co jest jednym z powodów, dla których nie powinieneś zaniedbywać okolicy i budować trening nóg, aby utrzymać swoje kończyny dolne mocne i kształtne.

Planując treningi nóg, zacznij od zdefiniowania swoich celów

Do jakich czynności potrzebujesz dopasować nogi? Czy bieganie, wspinaczka, zapasy, przewracanie się, surfowanie, a może parkour? A może potrzebujesz ćwiczeń wzmacniających nogi, aby czuć się bardziej komfortowo w ciele i prowadzić bardziej aktywne życie? Różne aktywności, a także różne style życia wymagają różnej siły nóg i wytrzymałości. Powinieneś rozważyć te czynniki, łącząc rutynę treningu nóg.

Aby zbudować moc, siłę i atletyzm, które chcesz, niekoniecznie musisz iść na siłownię i robić te same stare ćwiczenia. Ćwiczenia na masę ciała (calistheincs) oferują znacznie więcej ekscytujących treningów nóg, które można wykonywać na zewnątrz, ciesząc się pogodą lub w zaciszu własnego domu. Jedną z dodatkowych zalet ćwiczeń z ciężarem ciała jest to, że pomagają one zrozumieć twoje ciało, jego ruch i to, jak mięśnie działają lepiej

Rzućmy okiem na niektóre ćwiczenia nóg, które pomogą Ci zbudować siłę, do której dążysz.

Podstawy w ćwiczeniu nóg

Zanim przejdziesz do skomplikowanych ćwiczeń na mięśnie nóg, upewnij się, że wiesz, jak zrobić podstawy, czyli przysiady. Pozycja i ruch wokół niej są bardzo ważne w treningu masy ciała i mogą pomóc w budowaniu siły w kolanach i biodrach, a także elastyczności w kostkach, kolanach, biodrach i dolnych odcinkach pleców.

Nie jest to łatwe miejsce dla wszystkich i nie powinieneś się do tego zmuszać. Zawsze obserwuj swoje ciało i szanuj jego ograniczenia podczas pracy nad nimi. Odpowiednia pozycja przysiadu jest wtedy, gdy twoje stopy są rozstawione na szerokość barków, a palce są skierowane prosto lub lekko na zewnątrz. Twój kręgosłup powinien być prosty. Wykonując serię przysiadów, wzmacniasz swoją wytrzymałość na udach, poprawiasz pośladki, a ostatecznie zwiększysz elastyczność kostek i bioder.

Po opanowaniu podstawowego przysiadu, możesz wypróbować zaawansowaną technikę przysiadów pistoletowych. Nie rób tego jednak zbyt szybko, ponieważ przysiady pistoletowe wymagają dość złożonej kombinacji sił, elastyczności i obszarów kontroli motorycznej.

 

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.