Gadżet reklamowy – podstawa promocji firmy

biurowe gadżety reklamowe

Istnieje wiele rożnych form promocji firmy. Jeśli jednak mielibyśmy wskazać na tradycyjną, sprawdzoną i skuteczną formę promocji to najczęściej wskażemy na gadżety reklamowe. Każdy z nas otrzymał kiedyś jakiś drobny produkt z nadrukiem loga firmy. Mogła to być koszulka, czapka, kubek, długopis, brelok reklamowy i wiele innych ciekawych gadżetów. Jak to bywa z gadżetami, często są przydatne, a z racji tego, że otrzymujemy je gratis, to są chętnie używane. Warto pamiętać o kilku kwestiach, które warto przemyśleć i wykorzystać decydując się na rozszerzenie swojej kampanii reklamowej o wykorzystanie właśnie gadżetów reklamowych.

Gadżety reklamowe są idealnym sposobem na zastąpienie rabatów i promocji produktów sprzedawanych detalicznie

Zamiast dyskontować produkt, warto rozważyć dodanie bezpłatnego elementu upominkowego. Produkt z dodatkowym gadżetem reklamowym powinien być mniej kosztowny niż proponowany rabat pieniężny, ale powinien być postrzegany przez klienta jako bardziej wartościowy dla klienta. Na przykład, zamiast przeceniać zgrzewkę piwa o 3 złote, można rozważyć dodanie specjalnego otwieracza do butelek o wartości około 5 zł, ale kosztem przeznaczonym na jego zakup 1-2 zł. Pozwoli to utrzymać wyższe marże sprzedaży brutto, a jednocześnie zwiększyć wartość produktu w umyśle konsumentów. Darmowe prezenty pozwalają klientom poczuć się wyjątkowo dzięki ich zakupowi i pomagają przekonać ich, że firma posiada dobrą ofertę i dba o klienta. Dzięki temu odbiorcy zyskują pozytywne wrażenia z zakupów i myślą pozytywnie o marce w przyszłości.

gadżet reklamowy pendrive

To klienci są prawdziwymi ambasadorami marki

Kiedy widzisz kogoś, kto ma na sobie ubranie, na przykład t-shirt lub czapkę z logo, osoba ta stała się w pewnym sensie osobistą, mobilną tablicą reklamową. Niektóre marki robią to wyjątkowo dobrze, korzystając z ciekawych i fajnych wzorów, które przekonują ludzi do ich noszenia lub po prostu dostarczają klientowi sporej użyteczności, np. bezpłatnego plecaka do noszenia strojów sportowych, gdy dołączyli do nowej siłowni. Jeśli klienci noszą swoje produkty promocyjne w codziennym życiu, to oznacza, że udało się sprawić, aby osoba ta stała się publicznym ambasadorem marki i mobilnej emisji reklamowej w każdym miejscu.

Reklamowane produkty promocyjne są efektywne pod względem poniesionych kosztów

Badania pokazują, że 62% osób przypomina sobie szczegóły firmy, która dostarczyła im gadżet promocyjny. Kluczem do jak najlepszego wykorzystania tej statystyki jest poznanie odbiorcy docelowego. Atrakcyjne przekazy reklamowe połączone z dobrymi produktami promocyjnymi mogą skutecznie wpływać na właściwy segment rynku. Aby praktykować w perspektywie długoterminowej opłacalną i najlepiej dochodową kampanię marketingową, musisz upewnić się, że koszt zakupu odpowiedniego produktu promocyjnego pozwoli osiągnąć odpowiedni poziom rozpoznawalności marki, który może okazać się znacznie większy niż ogólna reklama medialna.

Namacalność w dzisiejszym świecie cyfrowym

W dzisiejszym cyfrowym świecie wiele bonusów przychodzi w postaci bezosobowego kodu rabatowego, pamiętaj, że ludzie nadal kochają coś, co mogą dotykać i czuć. Otrzymywanie materialnego przedmiotu jest ekscytujące dla większości ludzi i zazwyczaj znacznie ciekawsze niż jakakolwiek promocja w formie cyfrowej. Tworzenie gadżetu reklamowego, który jest taktowny, spersonalizowany i użyteczny, będzie z pewnością zwiększać świadomość marki. Odrodzenie płyt winylowych w erze muzyki cyfrowej jest przykładem potrzeby posiadania czegoś fizycznego. Ludzie lubią takie rzeczy, które są „dla nich” lub „o nich”. Następnym razem, gdy pomyślisz o kolejnym gadżecie reklamowym, pamiętaj, że konkretny produkt może mieć dla kogoś znacznie większy sens i znaczenie niż cokolwiek innego w świecie cyfrowym.

Inspiracje można znaleźć w sklepie z gadżetami reklamowymi jak www.gifts24.pl. Pozyskanie produktów w hurcie jest bardzo korzystne cenowo, dlatego bardziej opłaca się zamówić większa liczbę produktów, które będą systematycznie dodawane do bazowego produkty firmy, lub rozdawane na specjalnych akcjach promocyjnych, konferencjach, targach itp.

 

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.