Seo copywriter – jak być mistrzem w pisaniu?

Jeśli jesteś nowy w branży SEO, lub jeśli jesteś już w nim jakiś czas, być może zastanawiasz się, jak napisać „wielki” artykuł SEO. A może jesteś doświadczonym  w SEO, który jest ciekawy, jak piszą inni copywriterzy? Na jakie zasady należy zwrócić uwagę? Jaka jest prawidłowa gęstość słów kluczowych? Gdzie należy umieścić słowa kluczowe? Mówiąc wprost, nie ma konkretnej odpowiedzi na to pytanie! Nikt nie zna dokładnych zasad Google wykorzystującego w rankingu teksty seo. Jednak istnieją pewne wytyczne. Ale znowu, w zależności od tego, kogo zapytasz, przepisy są różne.

Copywriting i gęstość słów kluczowych w nim zawarta powinna wynosić od 0,5% -2,0%. Wszystko powyżej 2,0% brzmi niechcianie. Na poziomie 1,0%, jest o wiele łatwiej napisać dobry artykuł, który jest zarówno informacyjny i zawiera słowa kluczowe. Te słowa kluczowe są również łatwe w przebraniu. Nikt nie wie dokładnie, co Google szuka, ale jasne jest, że Google szuka jakości w ciągu słów kluczowych. Umieszczenie słowa kluczowego w jednym z tych miejsc jest nadal bardzo ważne dla Google.

Czy warto być kreatywnym?

Najlepszym pomysłem jest, aby być niespecyficznym, co oznacza, aby w redagowaniu tekstów wykazać się przede wszystkim kreatywnością. Dlaczego? Ponieważ Google zmienia algorytm. Jeśli zmienia się on ponownie i Twoja strategia nie jest optymalna, będziesz cierpieć z powodu obniżonej wagi w oczach Google. I, kto wie, gdzie Google będzie za 5 lat? Prawdopodobnie zawsze będzie potrzebować słów kluczowych, aby zidentyfikować temat, ale powinno to być szczególnie biegłe w analizie tekstu wokół słów kluczowych, aby pomóc utrzymać odpowiednią pozycję w wyszukiwarce. Prawdziwi mistrzowie sztuki, SEO copywriter, pisze teksty wartościowe. Aby zorientować się jakie warunki są semantycznie podobne do Ciebie, wpisz słowo kluczowe w Google a dostaniesz ogromną listę. Używaj tylko około 1-2 z nich, oprócz słowa kluczowego docelowego.

Wprowadzanie podstawowego słowa kluczowego w pierwszym zdaniu jest niezwykle ważne. Starajmy się być nieszablonowi dzięki czemu będziemy mieć pewność, że Google będzie łatwiej wyszukiwało wpisywane przez nas słowa kluczowe. Dla każdego copywritera powinno to być niezwykle ważne. Przyszłość seo jest ciekawa. Miejmy nadzieję, że nada Google będzie potrzebować wielu słów kluczowych, które będzie można wpisać w wyszukiwarkę. W końcu wiele firm reklamuje się poprzez pozycjonowanie i daje im to ogromną satysfakcję, ponieważ dzięki temu zdobywają także wielu, nowych klientów, którzy są zainteresowani ich usługami.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *