Bitwa o solidne linki

Chyba każdy kto słyszał o pozycjonowaniu witryn internetowych rozumie, że generalnie polega to na akumulowaniu jak największej ilości możliwie mocnych odnośników. W sieci rodzi się mrowie witryn przygotowanych właśnie w celu pozycjonowania innych stron, a doniosłą rolę grają tutaj katalogi stron. Właśnie katalogowanie pozostaje najbardziej efektywnym sposobem na wzrost pozycji swojej strony w Google. Powstaje pytanie czy warto dodawać opis swojej strony do każdego znalezionego katalogu?

Poprawna odpowiedź to zdecydowane nie. Wiele katalogów to projekty zaśmiecone i pozostawione same sobie, aczkolwiek sprawa dotyczy w szczególności kosztów. Otóż warto dołączać własną stronę internetową do dobrych katalogów, nawet jeśli wymagają opłat. Inwestowanie w stronę internetową oznacza zatem jakieś nakłady – gdy trzeba wysłać SMS za 1,23 zł lub zakupić kody do większej ilości katalogów stron. Linki wychodzące z moderowanych i mocnych katalogów na pewno odbiją się z powodzeniem na pozycji strony www. Niestety w internecie jest też multum płatnych katalogów, które tak naprawdę w niczym nie pomogą.Tworzenie stron jest bardzo proste, niektórzy budują katalogi chcąc łatwo zarobić, lecz fachowy pozycjoner przed wpisaniem strony do konkretnego katalogu sprawdzi czy jest sens. Są jednak osoby, które zamiast zaufać ekspertom sami trwonią pieniądze na wpisy w tandetnych katalogach i do tego czas potrzebny na wykonanie opisów. Widać wyraźnie, że sprawne katalogowanie wymaga trochę doświadczenia.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *