Franczyza dla franczyzobiorcy – największe korzyści

Czy wiesz, że w Polsce działa już blisko 500 sieci franczyzowych? Widać wyraźnie, że ten model biznesowy staje się coraz popularniejszy w naszym kraju i właśnie na takiej zasadzie prowadzi swoje firmy coraz więcej przedsiębiorców. Nie w tym zresztą nic dziwnego, bo biznes na licencji przynosi dla franczyzobiorcy wiele korzyści.

Poznaj zalety franczyzy i zdecyduj się na współpracę, dzięki której od razu będziesz mógł osiągać spore zyski.

Na czym polega współpraca franczyzowa?

Franczyza to nic innego jak prowadzenie biznesu na licencji. Zgodnie z umową pomiędzy franczyzodawcą a franczyzobiorcą, franczyzodawca umożliwia prowadzenie firmy i sprzedaż produktów czy usług zgodnie z wypracowanym już know-how. Dzięki temu franczyzobiorca nie traci czasu na wypracowanie pozycji na rynku czy prześcignięcie konkurencji. Gromadzi też od razu grupę stałych klientów, bo marka jest już dobrze znana. Franczyzobiorca nie musi inwestować w reklamę ani działania promocyjne. To wszystko dostarcza mu franczyzodawca wraz z całym schematem prowadzonego biznesu. Warto poznać jeszcze więcej zalet współpracy franczyzowej.

Sprawdzony pomysł = natychmiastowy zysk

Jeśli tylko przedsiębiorca posiada odpowiednie kwalifikacje, powinien zainteresować się współpracą franczyzową. Ten model jest idealny dla tych, którzy nie mają środków na rozpoczynanie autorskiego biznesu oraz dla tych, którzy nie chcą tracić czasu na rozwój firmy. Franczyza umożliwia osiąganie natychmiastowych zysków. Wszystko dlatego, że działalność wsparta jest doświadczeniem franczyzodawcy oraz znaną już marką, którą odbiorcy doskonale znają. Co więcej, przedsiębiorcy mogą dowolnie wybierać branże, w których popularny jest franchising. Oferty współpracy funkcjonują praktycznie w każdym sektorze rynku. Do tych najpopularniejszych zalicza się branża ubezpieczeniowa, w tym Dom Ubezpieczeniowy Spectrum, bankowa, gastronomiczna, handlowa.

Wsparcie franczyzodawcy

Warto zaznaczyć, że franczyzobiorca może liczyć na pomoc franczyzodawcy niemalże na każdy etapie prowadzonej na licencji działalności. Tutaj wyróżnić można aspekty, takie jak wyposażenie placówki firmy, dostarczenie asortymentu do sprzedaży czy akcje reklamowe. To najczęściej franczyzodawca zajmuje się promocją marki.

Minimalizacja ryzyka

Nawet połowa firm zostaje zamykana już po pierwszym roku funkcjonowania. Tak nie dzieje się jednak w przypadku zawarcia umowy franczyzowej. Wszystko dlatego, że franczyzobiorca od razu może liczyć na lepsze warunki dostaw i zakupu towarów. Korzysta przecież z rabatów, jakie wypracował franczyzodawca. Ma też dostęp do najlepszych hurtowników i pośredników. Nie musi samodzielnie negocjować warunków współpracy, bo taka została już ustalona z franczyzodawcą.

Artykuł powstał w oparciu o materiały merytoryczne ze strony: dus.net.pl

Top Presell Pages

Moderowany serwis z artykułami Presell Pages powstał z myślą o Tobie, aby pomóc wypromować stronę internetową, blog lub sklep internetowy.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.