Reklama pneumatyczna, czyli jak reklamować się przy pomocy powietrza

namioty reklamowe

Reklamy otaczają nas z każdej strony. Jesteśmy już do nich bardzo przyzwyczajeni, dlatego marketingowcy muszą dość mocno się wysilić, by zwrócić naszą uwagę. Jednym z ciekawszych sposobów na jej przykucie jest reklama pneumatyczna. Balony, atrapy produktów czy namioty reklamowe to tylko niektóre z rzeczy, jakie obejmuje.

Żyjemy w świecie, w którym z każdej strony i w każdej sekundzie ktoś chce przykuć naszą uwagę. Nic więc dziwnego, że nasz organizm nieco uodpornił się już na standardowe formy reklamy. Jednak specjaliści od promocji mają swoje sposoby, by przykuć naszą uwagę. Jednym z nich jest reklama pneumatyczna. Odwiedzając różnego typu wydarzenia, takie jak np. targi można spotkać na nich m.in. namioty reklamowe, które mogą być przykładem tego typu reklamy (oczywiście, jeżeli są to namioty wykonane z elementów dmuchanych).

Czym właściwie jest reklama pneumatyczna?

Jak już zapewne można było się domyślić, reklama pneumatyczna obejmuje różnego rodzaju dmuchane przedmioty, które mogą być wykorzystywane do promocji. Najczęściej wykorzystuje się ją na dużych imprezach plenerowych lub przed siedzibą firmy. Jedną z największych zalet reklamy pneumatycznej jest szybkość jej montażu. Zazwyczaj wystarczy jedynie przy pomocy pompki nadmuchać dany element. Nośniki reklamy dmuchanej, są więc bardzo łatwe w transporcie, ponieważ gdy nie mają w sobie powietrza, zajmują niewiele miejsca, dzięki czemu są bardzo mobilne.

Do głównych nośników reklamy pneumatycznej można zaliczyć:

Balony reklamowe

– jest to jeden z najpopularniejszych nośników reklamowych w kategorii reklamy pneumatycznej, a zarazem jeden z najbardziej efektownych.

Atrapy produktów

– bardzo ciekawym nośnikiem reklamy dmuchanej, są również atrapy produktów. Zazwyczaj jest to powiększona wersja danego produktu lub jego opakowania, która również potrafi zrobić bardzo dobre wrażanie.

Namioty reklamowe

– dmuchane namioty reklamowe w odróżnieniu od tych tradycyjnych ze stelażem są zazwyczaj lżejsze, bardziej praktyczne i mobilne. Idealne na różnego rodzaju targi oraz inne imprezy plenerowe.

Ekrany reklamowe

– są to swojego rodzaju dmuchane bilbordy, na których umieszcza się reklamę firmy lub po prostu jej identyfikacje wizualną taką jak logo czy hasło.
Oczywiście to tylko niektóre z możliwych nośników reklamy pneumatycznej. Istnieje ich całkiem spora ilość. Jeżeli więc szukamy ciekawego pomysłu na reklamę, warto zainteresować się właśnie reklamą pneumatyczną.

 

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *