Najlepsza strona internetowa dla Twojej firmy

Internet to obecnie jedno z najważniejszych narzędzi reklamowych, a siła marketingowa dobrze przygotowanej strony WWW jest nie do przecenienia. Dzięki ciekawej i atrakcyjnej prezentacji naszej oferty możemy mieć pewność, że odniesiemy marketingowy sukces. Niemniej ważna od treści jest przy tym przejrzystość i możliwość intuicyjnego poruszania się po serwisie. Jaka strona internetowa będzie zatem najlepsza?

Przygotowanie strony internetowej

Strony WWW wymykają się ścisłym klasyfikacjom, ponieważ internet w dalszym ciągu rozwija się niezwykle dynamicznie. Sprawia to, że bardzo często jesteśmy zagubieni i nie wiemy, jaki rodzaj serwisu online będzie najlepszy dla naszej firmy. Jego samodzielne przygotowanie wymaga nie lada umiejętności, w tym dobrej znajomości języka html, który dla większości z nas jest kompletnie niezrozumiały. Aby strona prezentowała się atrakcyjnie i skusiła potencjalnego klienta do zapoznania się z naszą ofertą, musi być również świetnie przygotowana pod względem graficznym. Obraz ma dzisiaj większą siłę przekazu niż tekst. Projektowanie stron WWW zostawmy więc specjalistom, a sami skupmy się na wyborze ich odpowiedniej formy.

http

Wartość marketingowa stron internetowych

Najprostszą formą firmowej strony internetowej jest wizytówka. Umieszczamy na niej dane teleadresowe firmy i krótki opis jej działalności. Dzięki temu zaznaczamy naszą obecność w sieci, jednak z marketingowego punktu widzenia nie przyniesie nam to korzyści. Potencjalni klienci mogą być zirytowani brakiem dostępu do pełnej oferty. Bardziej rozbudowaną formą są foldery, czyli multimedialne prezentacje, które posiadają bogatą oprawę graficzną. Ich wadą jest jednak długi czas ładowania treści, co także irytuje odbiorcę. Najbardziej wartościowe strony WWW pod względem marketingowym to:

  1. serwisy – cechują się obszerną zawartością merytoryczną i zawierają konkretne informacje o naszej firmie
  2. vortale – dostarczają rozległych informacji w jednej dziedzinie i skupiają społeczności osób zainteresowanych danym tematem lub produktem
  3. portale – posiadają wysoką wartość marketingową ze względu na różnorodność form reklamowych i szerokie grono odbiorców.
  4. sklepy internetowe – zapewniają klientom wygodną formę składania zamówień.

Nieustanny rozwój internetu daje nam możliwość prezentowania firmowej oferty na wiele ciekawych sposobów. Pamiętajmy jednak o tym, aby nasza strona internetowa była atrakcyjna zarówno graficznie, jak i pod względem treści. Dzięki temu znacznie powiększymy swoje szanse na marketingowy sukces.

foto:

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *