Linie lotnicze KLM oferują swoim klientom zupełnie nową usługę. Aplikacja nosi nazwę KLM iPad App i jak na razie dostępna jest jedynie w sklepie App Store jednak z czasem ma pojawić się również w postaci odpowiadającej systemowi Android. Nowa funkcja zdecydowanie przyciągnie klientów holenderskich linii lotniczych. Skrót udogodnień, z jakich będziemy mogli korzystać to między innymi szybsza rezerwacja biletów lotniczych, elektroniczna karta pokładowa, a także dokonanie odprawy przed naszym wylotem. Wszelkiego rodzaju usługi znajdują się na tle obracającej się kuli ziemskiej, widać że twórcy zdecydowanie starali się podbić klientele również wyglądem nowoczesnej aplikacji. Oprócz wcześniej wymienionych elementów możemy również prześledzić i wybrać odpowiednie dla nas miejsce na pokładzie, gdy podamy konkretne dane dotyczące budżetu podróży, warunków atmosferycznych czy opiszemy konkretny rozkład lotniczy na dany dzień.
Jak dokonać rezerwacji w systemie KLM iPad Apps ? Wystarczy kilka prostych kroków i gotowe. Mianowicie, po pierwsze zamawiając bilety, sprawdzamy dostępność miejsc przewidzianych na interesujący nas lot, miasto docelowe oraz dokładny termin wylotu. Dokonując rezerwacji również możemy zamówić bilety w jedną lub w obie strony, a co istotne okazuje się że nie tylko dla siebie a także dla kilku innych osób. Płatność odbywa się prosto i błyskawicznie za pomocą karty kredytowej.
Wracając do funkcji tego systemu. Inne dodatkowe, o których jeszcze nie mieliśmy okazji wspomnieć to na przykład śledzenie obecnie oferowanych promocji czy informowanie zainteresowanych na temat miast, do których się wybierają bądź zamierzają wybrać w przyszłości. Z najświeższych newsów dowiemy się również, iż pasażerowie posiadający profil na oficjalnej stronie przewoźnika lub członkostwo klubu Flying Blue mogą korzystać z usług których nie ma w podstawowej formie KLM iPad App. Pomysł dotyczący tego innowacyjnego rozwiązania zrodził się już w ubiegłym roku ze względu na statystyki które poinformowały władze linii lotniczych że 90 procent klientów odwiedzało stronę klm.com korzystając właśnie z iPada. Specjalnie dla tego typu użytkowników przewoźnik zdecydował się ulepszyć i unowocześnić KLM iPad Apps. W pracy nad urządzeniem pomagali liczni graficy oraz eksperci turystyczni. Celem było stworzenie naprawdę dobrej i ciekawej aplikacji którą klienci w przyszłości polubią. W trakcie tworzenia platformy pasażerowie mieli szansę zabrać głos i wyrazić kilka własnych opinii, władze linii lotniczych podtrzymują dalej zdanie iż usługa będzie zmieniana wyłącznie na życzenie klientów a głównym celem będzie zaspokojenie potrzeb jak największego grona odbiorców.
Komentarze