Reklama poprzez linki sponsorowane AdWords

adwords

W jaki sposób najlepiej reklamować produkty, czy też wszelakiego rodzaju usługi firmy? Który sposób jest najskuteczniejszy, przyniesie firmie najwięcej zysku, a będzie najmniej kosztochłonny? Reklama telewizyjna, reklama radiowa, reklama w prasie czy billboardy w centrach dużych miast w Polsce, a może reklama w Internecie…

Obecnie rynek medialny oferuje wiele różnorodnych możliwości. Trzeba się więc zastanowić do jakiej grupy odbiorców chcemy dotrzeć i jaka jest specyfika naszego produktu bądź usługi. Być może warto zaplanować przyszłe kampanie reklamowe naszego przedsiębiorstwa wykorzystując nowoczesne narzędzie jakim jest Google AdWords. Linki sponsorowane Gogle AdWords to nowoczesne narzędzie internetowej promocji. Daje prawie stuprocentową pewność, że internauta zobaczy w swojej przeglądarce stronę naszej firmy, jeśli wpisze odpowiednie hasło w wyszukiwarkę.

Czym jest tak naprawdę Google AdWords? Jest to serwis reklamowy prowadzony przez firmę Google Inc., która sprzedaje linki reklamowe. Linki sponsorowane Google AdWords są wyświetlane jako reklama kontekstowa w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google. Kampanie reklamowe mogą wykorzystywać taką możliwość dodatkowo. Opłata jest w tym przypadku naliczana za każde kliknięcie w daną reklamę.

Wyróżnia się dwa główne sposoby, poprzez które są tworzone linki sponsorowane Google AdWords: albo poprzez wybór słów kluczowych, na które będzie się wyświetlała reklama Google AdWords, albo poprzez wybór witryn internetowych, na których wyświetlana będzie dana reklama. Kampanie reklamowe wykorzystujące tą metodę reklamy są o wiele skuteczniejsze niż, na przykład, typowa reklama telewizyjna – bardzo modna, ale też niezwykle kosztowna.

Pozycja każdego linku sponsorowanego AdWords w wynikach wszystkich linków sponsorowanych ustalana jest na podstawie dwóch czynników. Pierwszy z nich to wynik jakości reklamy, a drugi to maksymalna stawki CPC, która jest ustalana przez reklamodawcę. Kampanie wykorzystujące technikę Google AdWords to naprawdę efektywna i coraz bardziej popularna metoda pozyskiwania nowych klientów.

Co ciekawe kampanie tego typu stanowią ponad 90% przychodów giganta internetowego Google. Każdy szanujący się dyrektor firmy, niekoniecznie dużego przedsiębiorstwa, powinien się nią zainteresować. Metoda ta może zwiększyć liczbę klientów, a co za tym idzie także zyski firmy.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.