Jak zwiększyć ruch na stronie korzystając z social media
Chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie www i przyciągnąć więcej użytkowników? Masz dość nietrafionych lub kosztujących majątek rozwiązań? Jest na to sposób. Nazywa się social...
Filtruj według kategorii
Chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie www i przyciągnąć więcej użytkowników? Masz dość nietrafionych lub kosztujących majątek rozwiązań? Jest na to sposób. Nazywa się social...
Usługi hydrauliczne przydają się bardzo wielu osobom. Instalacje hydrauliczne są w zasadzie wszędzie tam, gdzie są budynki, czyli zarówno w mieszkaniach i budynkach prywatnych jak...
Historia akwarystyki sięga bardzo daleko w czasie. Już wiele lat przed naszą erą ludzie hodowali ryby w celach rozrywkowych. Oczywiście w dawnych czasach hodowle te wyglądały...
Wyposażenie sklepu to nie tylko meble, ale także mniejsze, ale nie mniej ważne akcesoria. Sprawdź, czy jest jeszcze coś, o czym zapomniałeś, a co ujęliśmy na naszej liście 14...
Na początku roku 2000 wybór klawiatury był dosyć prosty, gdyż większość wyglądała podobnie. Oczywiście można było wybrać kolor, układ klawiszy, obecność przycisków multimedialnych...
Stylowy sekretarzyk to świetna propozycja dla tych, którzy mają dość mebli produkowanych na skalę masową. Niebanalne biurko odmieni charakter każdego pomieszczenia. Oczywiście...
Niekiedy zwykły karton lub pudełko nie sprawdzają się przy pakowaniu każdego przedmiotu. W co pakować, żeby mieć pewność, że przesyłka zawsze dojdzie w nienaruszonej formie do...
Zwyczaje, rytuały, ceremonie i symbole świąt Bożego Narodzenia ciągle się zmieniają. Przykładowo, samą datę urodzin Jezusa Kościół ustalił dopiero w połowie IV wieku. Podobnie...
Laserowe usuwanie rozstępów Z problemem rozstępów boryka się wiele osób – zarówno kobiet jak i mężczyzn. Białe lub sinoczerwone, liniowe niedoskonałości skórne to trudny do...
ISO 9001 to międzynarodowa norma wyznaczająca wymagania, jakie musi spełniać system zarządzania jakością w przedsiębiorstwie lub organizacji. Starania o jakość sięgają jeszcze...
Każdy, kto zamierza stworzyć i rozwinąć sklep internetowy prędzej czy później staje przed problemem: jak ten sklep reklamować w internecie? W tym artykule opiszę kilka pomysłów,...
Materiał przygotowany we współpracy ze sklepem butikmedyczny.pl oferującym wysokiej jakości odzież medyczną. Teraz damska odzież medyczna jest dopasowana, modna i funkcjonalna...
Udane i niezbyt udane doświadczenia w zarządzaniu biznesem e-commerce koniec końców powinno doprowadzić do zestawu najlepszych praktyk, szeregu podstawowych zasad, których należy...
Organizacja przestrzeni biurowej to nie lada wyzwanie. W największych firmach zajmują się tym profesjonaliści. Uwzględniają funkcjonalność i ergonomię, aby stworzyć idealne...
Wkład należy do zasadniczych elementów każdego kominka. Jest to lokalizacja służąca do rozpalania gorącego ognia. Co więcej, jest to miejsce, w którym wytarza się ciepło, które...
Ile razy już słyszeliście, że cold calling umarł? Zapewne mnóstwo razy. A razem z tym – że z każdym rokiem spada efektywność i opłacalność “obdzwonek”, że powszechność...
Statystyki pokazują, że coraz więcej osób decyduje się na rozpoczęcie prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Chociaż decyzja ta wymaga ogromu przemyśleń oraz przede...
Sprawdzanie ciągłości materiału czy konstrukcji elementu lub budynku jest bardzo istotne dla przemysłu. Dzięki badaniom NDT możemy sprawdzić, czy dany element nadaje się do...
Czy Twój komputer potrzebuje fachowej pomocy? Zastanawiasz się nad wizytą w serwisie komputerowym? Czy wiesz co należy zrobić przed oddaniem komputera do serwisu? Podejmując...
Organizujesz ślub. Masz już salę, wpłaciłaś zaliczki za atrakcje, wysłałaś zaproszenia. Uff.. wygląda na to, że wszystkiego dopilnowałaś. Jednakże jedna myśli zaprząta Ci głowę:...
Loft – stylistyka wykorzystywana w aranżowaniu i dekorowaniu wnętrz inspirowana industrialnym trendem, którego początków należy upatrywać w latach 70-ych i 80-ych ubiegłego...
W dzisiejszych czasach skuteczne wypromowanie swojego ogłoszenia lub firmy jest uzależnione przede wszystkim od wyboru skutecznego portalu z ogłoszeniami. W internecie jest wiele...
Pozycjonowanie pomaga osiągnąć wysokie wyniki wyszukiwania w Google. Ale czy tylko? Warto jednak wiedzieć, że jest to długotrwały proces, więc na jego efekty trzeba trochę...
Noclegi nad morzem już zarezerwowane, ale jesienny chłód i deszczowa pogoda nie zachęcają do podróży na polskie Wybrzeże? Na szczęście Półwysep Helski to nie tylko szerokie plaże...
Ostatnio coraz bardziej popularna staje się nauka angielskiego przez Skype. Ta metoda ma swoich zwolenników jak i przeciwników. W tym artykule przedstawiamy plusy i minusy tego...
Chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie www i przyciągnąć więcej użytkowników? Masz dość nietrafionych lub kosztujących majątek rozwiązań? Jest na to sposób. Nazywa się social media!
Istnieje wiele sposobów na zwiększenie ruchu na swojej stronie www. Przede wszystkim należy zadbać o treści wysokiej jakości. Następnie, równie wysokiej jakości linki prowadzące do naszej strony. Możemy się również wspomagać zamieszczaniem wpisów gościnnych, dyskusjami na forach i grupach tematycznych, a także metodami płatnymi, jak chociażby reklamy Google Ads.
Istnieje też bardzo prosta, a przy tym darmowa metoda pozyskiwania nowych użytkowników. To aktywne i przemyślane działania w mediach społecznościowych. Pozwalają one na założenie zarówno profili prywatnych, jak i tzw. biznesowych (np. strona firmowa, fanpejdż na Facebooku). Jest ich sporo, ale co najważniejsze – nie musisz być wszędzie. Lepiej najpierw zastanowić się, która z platform społecznościowych najbardziej pasuje do Twojej branży, przemyśleć odpowiednią strategię i na niej skupić swoje działania, niż być wszędzie, ale w sposób marginalny.
Dla przykładu, branża modowa świetnie radzi sobie na Instagramie czy Pintereście, biznesowi profesjonaliści mają konta na LinkedInie, młodzież wybiera Snapchata czy TikToka. Wybór platformy zależy więc od tego, do kogo chcesz trafić. Słowem: bądź tam, gdzie są Twoi potencjalni Klienci.
Bez wątpienia jednak do najważniejszych platform social media należą: Facebook, Twitter (choć raczej nie w naszym kraju), Instagram, LinkedIn i Pinterest.
FACEBOOK – porady i triki
Facebook, chociażby z racji tego, że jest medium najpopularniejszym, że generuje miliardy treści, jest medium trudnym do zawojowania. Ciężko się przebić przez zalew informacji i dezinformacji. Co nie znaczy, że jest to niemożliwe. Oto kilka porad i trików, które działają na Facebooku.
Opublikuj krótkie wideo. Obraz wart jest tysiąca słów, a wideo tysiąca obrazów. Tym bardziej, że sam Facebook promuje treści multimedialne. Nie musi to być od razu hollywoodzka produkcja. Wystarczy kilkunastosekundowe wideo nakręcone chociażby smartfonem.
Nadawaj transmisje na żywo. Bardzo dobrze sprawdzają się transmisje nadawane na żywo. Może to być chociażby relacja z firmowego eventu, konferencji prasowej czy prezentacji produktu.
Dodawaj wpisy ze zdjęciami. Kiedy dodajesz wpis ze swojego bloga, pamiętaj o dodaniu do niego jakiejś ilustracji. Zdjęcia, grafiki, infografiki. Sam link do postu to już w dzisiejszych czasach zdecydowanie za mało.
Liczba znaków się liczy. Facebook umożliwia dodawanie wpisów do 10.000 znaków, ale tylko pierwszych 480 znaków jest widocznych na osi czasu. Reszta ukryta jest pod linkiem ‘Zobacz więcej’. W praktyce najlepiej sprawdzają się posty o długości do 50 znaków.
LINKEDIN – porady i triki
Jeżeli działasz w sektorze B2B, to idealną platformą do nawiązywania nowych kontaktów biznesowych, pozyskiwania nowych klientów, a także do promocji swojej strony firmowej jest LinkedIn.
Tutaj musisz działać bardziej… poważnie. LinkedIn to nie miejsce na wstawianie zdjęć swoich dzieci, kotków, czy informacji o tym, co jadłeś na śniadanie. Od czego zatem zacząć?
Profesjonalny profil do podstawa. Podstawa to profesjonalny, w pełni uzupełniony profil. Ze zdjęciem (profesjonalnym! Nie dajemy tu zdjęć „imprezowych”), stanowiskiem, nazwą firmy, adresem.
Portfolio. Do tego dołączamy portfolio. Czym się zajmujemy, co robiliśmy do tej pory, jakie mamy doświadczenie, umiejętności, czym się możemy pochwalić (np. uzyskane certyfikaty czy nagrody).
Rekomendacje. Czyli system poleceń. Jeżeli masz już znajomych na tej platformie, pracowników, współpracowników, aktualnych czy byłych partnerów biznesowych, nie wahaj się poprosić ich o rekomendację. W ten sposób znacząco wzrasta wiarygodność i pozycja na LinkedIn.
Angażuj się. Nie bądź bierny. Bierz udział w dyskusjach dotyczących Twojej branży, komentuj wpisy innych, promuj również swoje działania. Ale z umiarem. Nachalna reklama jest tu od razu widoczne. Nie przesadzaj także z ilością wpisów. Kilka razy w tygodniu wystarczy w zupełności.
Oczywiście, podobne trików jest mnóstwo na każdą z platform. Dla przykładu, jak poprawnie używać hashtagów na Instagramie czy porady dotyczące niszowych mediów społecznościowych. Ale to już temat na osobną opowieść.
Komentarze