Afiliacja – co to jest?
Tłumacząc w najprostszy sposób, afiliacja jest metodą współpracy jednej osoby, firmy, organizacji z drugą osobą, firmą, organizacją, która ma doprowadzić do osiągnięcia założonych...
Filtruj według kategorii
Tłumacząc w najprostszy sposób, afiliacja jest metodą współpracy jednej osoby, firmy, organizacji z drugą osobą, firmą, organizacją, która ma doprowadzić do osiągnięcia założonych...
Największym zagrożeniem dla tych roślin nie jest mróz, ale zimowe słońce i wiatr. Mogą one spowodować ogromne straty w dobrostanie różaneczników w ogrodzie. Jednym z największych...
Pozycjonowanie stron internetowych (ang. search engine optimization) to szereg działań marketingowych mających na celu uzyskanie jak najwyższej pozycji w naturalnych wynikach...
Zima nie jest łaskawa dla rododendronów. Największym zagrożeniem dla tych roślin nie jest mróz, ale zimowe słońce i wiatr. Mogą one spowodować ogromne straty w ogrodowej kondycji...
Wszyscy kierowcy znakomicie zdają sobie sprawę, że na bezpieczeństwo prowadzenia każdego samochodu niezaprzeczalnie ogromny wpływ mają zamontowane w pojeździe opony. Ponadto,...
Zależy Ci na tym, aby stworzyć wyjątkowy film promujący Twoje usługi? Chcesz wiedzieć, co wpływa na jakość tworzonego materiału wideo? Poznaj kilka wskazówek, o których nie należy...
Szukasz pysznego napoju, który posiada właściwości orzeźwiające? Chcesz poznać ciekawe połączenia smakowe, które sprawdzają się zarówno w ciepłe, jak i chłodne dni? Poznaj nowe...
Wiele osób posiada w swoim domu znaczną ilość przeczytanych (i to często niejednokrotnie) książek, podręczników czy komiksów. Jeżeli publikacje nie są już użytkowane, nie ma sensu...
Jakie są zagrożenia związane z holowaniem pojazdu? Czy w danym momencie to właśnie usługi lawetą będą najbardziej korzystne? Obsługa lawety samochodowej jest dziś kluczową usługą...
Zakupy: przyjemność czy obowiązek? Sklepy spożywcze, butiki, drogerie to najczęściej odwiedzane sklepy. Często usytuowane w galeriach, co z jednej strony jest ułatwieniem życia, z...
Zrównoważony budżet w naszym biznesie i prowadzonej przez nas firmie to podstawa, która zapewnia nam odpowiednią płynność finansową i rzecz jasna generowanie kolejnych korzyści...
Marzysz o karierze pełnej sukcesów w branży IT? Zatem wszystko w Twoich rękach i głowie! Nie wiesz, jaką drogę wybrać, aby zrobić karierę w IT? Przygotowaliśmy 3 najczęściej...
Okonie to jedne z najczęściej spotykanych i najczęściej łowionych ryb, jeśli chodzi o europejskie wody. Spotkać je można zarówno w rzekach, kanałach, jeziorach, zbiornikach...
Internet umożliwia obecnie wykonywanie wielu codziennych czynności w sposób wygodny i mało angażujący. Od pewnego czasu możliwe jest składanie do urzędów wniosków, mających na...
Współczesny konsument coraz chętniej sięga po rozwiązania, które oszczędzają jego czas i zwiększają komfort korzystania z produktów lub usług. Nie dziwi zatem fakt, że...
Tworzywo sztuczne zrewolucjonizowało niemal każdą branżę. To materiał, który budzi jednak pewne kontrowersje. Nie można odmówić mu wielu zalet takich jak: trwałość, odporność na...
Białe buty damskie to doskonała baza do stworzenia wielu ciekawych stylizacji. Są niezwykle stylowe i uniwersalne. Niestety mają jedną wadę, a mianowicie szybko się brudzą. Jak...
Chociaż na pierwszy rzut oka pojęcia te wydają nam się jasne, kiedy przychodzi do sądowego sporu, zaczynamy się zastanawiać, kto może wesprzeć nas na tej mało przyjemnej drodze....
Ze sklepów internetowych korzystał prawdopodobnie każdy, niezależnie od wieku, płci czy wykonywanego zawodu. Rozwiązanie to z roku na rok staje się coraz bardziej popularne....
Dbanie o samochód nie ogranicza się tylko do przeglądów technicznych czy regularnej wymiany opon. Kontroli i ostrożności wymagają wszystkie systemy auta, włącznie z klimatyzacją....
Jeszcze kilka dekad temu fotografia była zarezerwowana jedynie dla wybranych. W dobie fotografii analogowej, tylko wykwalifikowani i dobrze wyposażenie fachowcy mogli zajmować się...
Konsumenci podejmują decyzje zakupowe na podstawie wielu różnych czynników. Jednym z nich jest postawa wobec marki. Często mając, np. ulubiony sklep z ubraniami, to właśnie do...
Kody QR na co dzień ułatwiają życie użytkownikom smartfonów, a więc zdecydowanej większości społeczeństwa. Nic dziwnego, że stale pojawiają się nowe sposoby ich wykorzystania....
Wybierając się na wycieczkę do angielskiej stolicy, zwłaszcza jeśli jest ona nieco dłuższa, warto zarezerwować jeden dzień na zwiedzanie muzeów. Co do tego, że jest co zwiedzać,...
Każdego roku letnią porą borykamy się z tym samym problemem, a mianowicie naszą zmorą stają się komary, które ewidentnie zniechęcają nas do odpoczynku w przydomowym ogrodzie....
Tłumacząc w najprostszy sposób, afiliacja jest metodą współpracy jednej osoby, firmy, organizacji z drugą osobą, firmą, organizacją, która ma doprowadzić do osiągnięcia założonych celów satysfakcjonujących obie strony. Daje ona możliwość wypracowania korzyści dla każdej ze stron biorących udział we współpracy. Jest to jedna z wielu metod zarabiania przez Internet, ale z pewnością zasługująca na poświęcenie jej szczególnej uwagi.
Jakie są niezbędne części składowe programu afiljacyjnego? Przede wszystkim firma lub organizacja, nazywana także reklamodawcą, która chce wypromować swój produkt lub usługę. Wyszukuje influencera, czyli afilianta, który zajmuje się tematyką zbliżoną do działalności firmy i nawiązuje z nim współpracę. W ten sposób otrzymuje miejsce w Internecie, do którego będą mieć dostęp osoby potencjalnie zainteresowane produktem. Wspólna tematyka działań jest istotna, ponieważ blogerzy czy instagramerzy często posiadają zaangażowaną społeczność internautów zainteresowanych daną dziedziną. Są to osoby szukające sprawdzonych i wiarygodnych informacji o produktach, które mogą im się przydać w pracy, w życiu codziennym czy przy realizowaniu pasji. Dzięki takiej współpracy firma zyskuje miejsce na reklamę swoich działań, a także nowych odbiorców usług. Afiliant, w zamian za udostępnienie swojej internetowej przestrzeni i zachęcanie odbiorców do zainteresowania się reklamowanym produktem, otrzymuje wynagrodzenie.
Czyli każdy wygrywa. Reklamodawca, wybierając właściwie influencera, zyskuje możliwość dotarcia do osób potencjalnie zainteresowanych jego produktem, tym samym zyskuje nowych klientów. Użytkownicy otrzymują sprawdzone informacje na temat wartościowych produktów, ciekawe recenzje i opinie, a czasami także rabaty dostępne tylko dla odbiorców danego twórcy internetowego. Ten z kolei otrzymuje zapłatę za wypróbowanie produktu i przedstawienie swojej opinii w sieci.
Najczęściej obecnie stosowanym jest Cost per click (CPC), w którym reklamodawca płaci afiliantowi za każdorazowe kliknięcie unikalnego użytkownika i przejście na stronę internetową z reklamowanym produktem. Przy czym nie ma tu znaczenia, czy klient zakupi produkt, czy nie. Inną metodą jest Cost per lead (CPL), gdzie firma płaci właścicielowi witryny za interakcję użytkownika na swojej stronie internetowej. Może to polegać na wypełnieniu formularza i pozostawieniu danych kontaktowych. Samo wejście użytkownika na stronę nie będzie wpływało na wynagrodzenie afilianta. Kolejną metodą jest Cost per sale (CPS), w której influencer otrzymuje prowizję od każdego zakupionego produktu czy usługi. Metoda Cost per thousand (CPM) jest obecnie wykorzystywana bardzo rzadko, a polega na wyliczaniu wynagrodzenia za każdy tysiąc wyświetleń banera reklamowego na stronie afilianta. Stosowane są także modele mieszane, łączące kilka sposobów naliczania wynagrodzenia, np. metody CPC i CPS.
Pogramy afiliacyjne są jedną z wielu możliwości pracy w Internecie. Daje wiele korzyści każdej ze stron podejmujących współpracę. Z pewnością warto zwrócić na nią uwagę, jeśli planujemy zarabiać w Internecie.
Artykuł stworzony przez ekspertów z make-cash.pl
Komentarze