Jak prowadzić sklep internetowy?
Coraz więcej osób decyduje się założyć swój sklep internetowy. Nic dziwnego – wielu ludzi rezygnuje z tradycyjnych zakupów na rzecz tych online. Jak prowadzić sklep...
Filtruj według kategorii
Coraz więcej osób decyduje się założyć swój sklep internetowy. Nic dziwnego – wielu ludzi rezygnuje z tradycyjnych zakupów na rzecz tych online. Jak prowadzić sklep...
Należy zdawać sobie sprawę, że zakup kompresora jest zdecydowanie trudniejszym zadaniem niż mogłoby się wydawać. Nie wszyscy mają bowiem świadomość, czym należy się kierować przed...
Prowadząc firmę, nawet tą mikro inwestuje się w jej majątek. Zazwyczaj oznacza to zakup przedmiotów, które będą służyć działalności do osiągania przychodów. Takim zakupem może być...
Jak kupić samochód używany? Kupno samochodu używanego to dla większości osób nie lada wyzwanie. Każdy z nas stoi przed wyborem odpowiedniego modelu i silnika, a następnie szuka...
Sprzętu koniecznego do stworzenia budowli od A do Z jest bardzo dużo. Wiele zależy też jakiego rodzaju jest to konstrukcja. Nie każda maszyna jest potrzebna wszędzie. W tym...
Nieruchomości Grodzisk Mazowiecki Każdemu z nas na pewno nie raz przeszło przez myśl, gdzie zamieszkam na stałe, gdy zarobie na dom czy też mieszkanie. Wybór lokalizacji...
Skoro dowiedzieliśmy się już jakie zadania są spełniane przez okna a także z jakich komponentów się składają, to skupmy się teraz na zdefiniowaniu metody zgodnie z którą dzielimy...
Planujesz wziąć pożyczkę? Zastanawiasz się, jak zrobić to bezpiecznie? Z tego artykułu dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy zawieraniu umowy pożyczki. Poznasz 7 kluczowych...
Prowadzisz firmę i potrzebujesz samochodu dostawczego? Pierwszą opcją zazwyczaj wydaje się zakup. Istnieją jednak alternatywne rozwiązania. Najbardziej korzystnym dla...
Coraz więcej osób decyduje się na usługę pozycjonowania stron. W końcu każdy chce być widoczny w internecie. Dobrze wypozycjonowana strona może dotrzeć do większej ilości osób, a...
Gdy jesteś już gotowy na zakup swojego pierwszego i wymarzonego mieszkania, przychodzi czas na jego urządzenia i wykończenie. Tutaj jednak pojawia się problem, a mianowicie jak...
Gdy jesteś gotowy do zakupu nowych mebli do domu lub biura, musisz zdecydować czy wybierasz meble gotowe, czy meble na wymiar. Te pierwsze, to przykład masowej produkcji. Te...
Oprócz rollupów, drugą formą reklamy wizualnej, są standy reklamowe. Są stabilne i łatwe w ustawieniu, a podczas tworzenia powinny być projektowane zgodnie z uniwersalnymi...
Jeżeli jesteś przed remontem swojego mieszkania, czy domu, to z pewnością, przeszukujesz wiele stron i czasopism aby znaleźć ciekawe inspirujące wnętrza. W dzisiejszych czasach...
Mało kto w młodym wieku posiada środki potrzebne do kupna mieszkania lub domu za gotówkę. Kiedy chcemy w końcu wyprowadzić się od rodziców zasadniczo rysują się więc przed nami...
O co chodzi z tą Uchwałą? Uchwała Krajobrazowa Gdańska – reklamy i kary. W dużym skrócie wygląda to tak: Uchwała Krajobrazowa Gdańska obowiązuje od 2018 roku, natomiast w kwietniu...
Choć rejestracja czasu pracy staje się coraz powszechniejszym trendem, a rejestrator czasu pracy towarzyszy już nie tylko pracownikom wielkich korporacji, ale też średnich i...
W tym krótkim artykule po raz kolejny porozmawiamy o problemie „bólu” wielu początkujących muzyków — nagrywaniu wokalu w domu. Mówią, że wielu profesjonalistów i inżynierów...
Potrzebujesz plakatu? Cenisz sobie wysoką jakość, szybki termin wykonania i rozsądną cenę? Niezależnie od tego, czy chcesz uruchomić nową kampanię reklamową, rozpromować jakiś...
Nosisz się z zamiarem kupienia długopisów do biura? A może potrzebujesz kilku na własny użytek? Chodzi Ci po głowie pomysł na gadżety reklamowe, ale standardowe długopisy to...
Utrzymanie trawnika w dobrym stanie to nie jest takie proste zadanie. Aby był on odpowiednio zagęszczony i wypielęgnowany należy odpowiednio o niego dbać. Bardzo duże znaczenie...
Przyspieszenie oraz ułatwienie pielęgnacyjnych prac w ogrodzie, jest celem każdego jego właściciela. Producenci starają się wytwarzać do każdej czynności ogrodowej narzędzia o...
Zakładanie paneli fotowoltaicznych w prywatnych gospodarstwach domowych staje się coraz powszechniejszą praktyką. W Polsce znajdują się zarówno zwolennicy jak i przeciwnicy...
System ActivREC to bardzo korzystne oprogramowanie dla pracodawców, którzy chcą zadbać o zwiększenie efektywności pracy we własnym przedsiębiorstwie. Często zdarza się tak, że...
Wielu osobom lokalizatory kojarzą się z zaawansowanymi urządzeniami GPS montowanymi w pojazdach mechanicznych, albo też specjalistycznymi opaskami GPS. Okazuje się jednak, że na...
Coraz więcej osób decyduje się założyć swój sklep internetowy. Nic dziwnego – wielu ludzi rezygnuje z tradycyjnych zakupów na rzecz tych online. Jak prowadzić sklep internetowy, aby pozyskać klientów? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w poniższym artykule.
Aby zacząć prowadzić sklep internetowy, musisz go założyć. Niezbędny jest zatem hosting i domena. Pamiętaj – jej nazwa nie może być zbyt długa, użytkownik w kilka sekund powinien wpisać ją do wyszukiwarki. Hosting to natomiast nic innego jak twardy dysk, na którym znajdują się pliki tworzące sklep. Za powyższe usługi płacisz zazwyczaj jednorazowo w ciągu roku. Rekomendujemy, aby trzymać się cały czas jednej nazwy domeny, ponieważ jej zmiana sprawi, że niektóre działania (zwłaszcza te związane z SEO) będzie trzeba powtórzyć.
Z kolei hosting musi być stabilny. Najlepiej, aby w jego działaniu było jak najmniej przerw.
Wiele osób początkujących w branży e-commerce zadaje sobie to pytanie. Możesz skorzystać z gotowej, darmowej platformy lub wybrać dedykowany sklep internetowy. Pierwsze rozwiązanie jest na pewno tańsze, ale ma swoje ograniczenia. Przede wszystkim nie pozwoli Ci rozwijać swojego sklepu internetowego tak, jakbyś sobie tego życzył. Jesteś po prostu uzależniony od działania platformy.
Dedykowany sklep internetowy to o wiele bardziej kosztowna opcja. Masz też jednak przywileje. Otrzymujesz sklep „skrojony na miarę”, który możesz rozwijać tak, jak tylko zapragniesz.
Nie zapomnij o szyfrowaniu połączenia, czyli certyfikacie SSL. Jest konieczny – wymaga go Google i platformy sprzedażowe.
”Jak Cię widzą, tak Cię piszą” – na pewno znasz to powiedzenie. W odniesieniu do e-commerce moglibyśmy raczej powiedzieć – „Jak Cię widzą, tak kupują”. Dlaczego? Ponieważ wygląd, czyli graficzna strona Twojego sklepu internetowego jest bardzo ważna. To, jak zaprojektujesz swój sklep internetowy, zależy tylko od Twojego gustu i preferencji. Jeśli nie masz pomysłu, zawsze możesz skorzystać z najnowszych trendów w projektowaniu sklepów internetowych. My tylko podpowiemy, że nadal modna jest minimalistyczna szata graficzna.
Zadbaj o to, aby sklep był przyjazny użytkownikowi (UX). Ma mieć nie tylko oryginalny wygląd, ale też być łatwy w obsłudze. Klient powinien bez problemu znaleźć przycisk dodania do koszyka i sam koszyk.
Jeszcze jedno. Nie zapomnij o responsywności. Twój sklep musi dobrze wyglądać nie tylko na laptopie, ale także na urządzeniach mobilnych takich jak tablet czy smartfon.
Pomyśl również o zdjęciach – niech będą dużego formatu i przedstawiają produkt w użyciu. Dobrym pomysłem jest możliwość powiększenia przedmiotu.
Działasz w branży e-commerce, więc na pewno wiesz, czego oczekują klienci. Prowadzenie sklepu internetowego powinno być ukłonem w stronę użytkownika. Jak wyjść mu naprzeciw? Przez odpowiednie funkcje sklepu takie, jak:
Na początku Twój sklep nie będzie znany w sieci. Dlatego warto wyeksponować coś, co go wyróżni. Możesz skorzystać z USP, czyli wyeksponować jakąś wartość, którą Ty posiadasz, a nie ma jej konkurencja. Takie działanie ma szansę przekonać niezdecydowanych klientów, aby zwrócili się właśnie do Ciebie. To jednak nie wszystko, co mamy w zanadrzu. Zobacz, co jeszcze warto wdrożyć i jak jeszcze skuteczniej prowadzić sklep internetowy.
Na niezdecydowanych klientów mamy jeszcze jeden sposób. Remarketing. Polega on na tym, że banery z reklamami produktów z Twojego sklepu pojawiają się na odwiedzanych przez użytkownika stronach internetowych. Możesz dzięki temu przypominać internautom o swojej ofercie. Konkurencja w sieci jest duża, więc walcz o klienta!
Tym, co pomoże Ci w prowadzeniu sklepu internetowego, jest na pewno blog. To na nim możesz reklamować swoje produkty, oferując użytkownikom treści poradnikowe. Nie zapomnij też fanpage’u, ale aby go prowadzić musisz najpierw założyć konto firmowe na Facebooku. To głównie z fanpage’a i newslettera klienci dowiedzą się o nowych produktach, promocjach czy organizowanych przez Ciebie konkursach.
Komentarze